آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1491

| سه شنبه, ۱۶ آوریل ۲۰۲۴، ۱۰:۰۸ ق.ظ

این پسره دیشب مسج داد که برای ویکند برنامه بذاره. اول اومدم قبول کنم. بعد گفتم چه خبرته هول شدی؟ صبر کن زن

خلاصه که گفتم بذار ببینم آخر هفته‌ام چجوریه بهت میگم

یه کمی هم به نظرم پررو اومد. بهم چند تا آپشن داد که آخریش این بود که میتونیم بریم یه trip کوتاه. فک کنم منظورش اطراف شهر بود. بعد خودش جواب خودشو داده بود که احتمالا با توجه به اینکه نیاز به اسپری خرس داری کنارم توی ماشین بشینی این درخواست یه خورده براش زود باشه. خوشم نیومد از این حرفش. خب اگه که میدونی زوده و منم قبول نمیکنم چرا میگی پس؟ میخوای بهم حس بچه مثبت بدی که برای اثبات اینکه کولم قبول کنم؟

منم قبول نمیکنم

پررو

حتما دفعه بعدی میگه بیا درت بذارم اما احتمالا یه کمی زود باشه قبول نکنی منم بگم نه نه جناااب بفرما بذار درمون😏

اینم شانس مایه

  • ۲۴/۰۴/۱۶

نظرات  (۵)

بگو بیا برو در عقب سمت شاگرد با!😄

اینم واسه ما زبون درآورد، البته که داشت🤣

امیدوارم اگه خیری تو دیت کردن با این ۶ست به خوبی جلو برید.🙂

پاسخ:
Please go to the rear door, the co-driver side :)))))
آره، هنوز نمیدونم باهاش برم بیرون یا نه. کلی وقتمو میگیره
ممنونم سامانتا!

جمله اخرت :)))

من اینطور مواقع اینجوری تصمیم میگیرم که اگه دوسش دارم و بهش کشش دارم میرم اگه نه نمیرم. 

راسی تراپیستت چه خوبه کاش تراپیت منم اینطوری بود. این اصلا این مدل چیزا رو به من نمیگه که مثلا فلان چیز رو یاد گرفتی و اینا. شایدم هنوز وقتش نشده نمیدونم. شایدم فهمیده من بسیار خود سرزنش گری دارم و فعلا میخواد اون حل بشه تا تازه بعدش بفهمه کجاها من اشتباه کردم و حالا درسش رو یاد بگیرم. اخه بهم میگه تو حتی مدلی تعریف میکنی که به بقیه ثابت کنی که خودت مقصر بودی 

پاسخ:
:))
من آخه معمولا در وهله اول به هیشکی کششی ندارم :)) بخاطر همین باید زورکی برم :))
آخه تراپیست من در کل مسیر همراه بود و در جریان مو به موی رابطم بود. شاید مال تو هنوز وقتش نرسیده :) 
منم دقیقا همین مدلی تعریف میکنم از کارا :))

بنظرم اون پیشنهاد آخرش را ریپلای کن و یه اگزکتلی براش بزن:)) بعد هم بگو یه جایی قرار بذاریم که اگر خواستی دست از پا خطا کنی بتونم حالت را جا بیارم:) بنظرم اصلا باهاش کوتاه نیا:))) 

یه چیزی بگم؟ من اتفاقا از این پسره و این مدل کل کل کردنها خوشم میام:)))

پاسخ:
نه نمیخوام اصلا بهش رو نشون بدم (حالا پس فردا بیا منو ببین :))))) )
از این پسره خاص؟ چرا؟ چیزی ازش نگفتم که . یعنی هنوز خودمم چیزی ازش نمیدونم :)))) البته با خدابیامرز هم زیاد کل کل داشتیم اما خیلی حس تهاجمی داشت. انگار مستقیما به عمه اش بی احترامی میشد با شوخیای من :))

وای نه این روش تحریک‌ کردن خیلی ستمه دیگه:))) مگه پنج سالمونه آخه؟

 

آفرین که گول نمی‌خوری:دی

پاسخ:
نمیدونم قصدش تحریکه یا شوخی 🤷🏻‍♀️
ولی به هر حال من گول نمیخورم :))

بیا اینجا رو به روز کن ببینیم چی کردی:دی

پاسخ:
اطاعت شد بانو :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">