آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1496 سوالاتی برای درگ عمیقتر

| شنبه, ۲۷ آوریل ۲۰۲۴، ۰۳:۳۳ ب.ظ

فردا قراره دوباره با این پسر موقشنگ برم بیرون و دیگه به نظرم وقتشه که بفهمم هدفش از این ارتباط چیه

فقط نمیدونم چطوری بپرسم

دوس ندارم من اونی باشم که اول همه چیو جدی میگیره

اما از طرفی هم دوس ندارم الکی وقت و انرژی بذارم و دیر یا زود وابستش شم

دارم گوگل میکنم سوالا رو میخونم

اما از یه طرف شیطونه میگه مستقیم بپرسم دنبال چی ای از دیدن من و بیرون رفتن با من؟

نمیدونم

دیشب بهش مسج دادم و گفتم بلخره این هفته سخت تموم شد

بذارین این که چطور گذشت رو بعدا اضافه کنم خب... 

 

  • ۲۴/۰۴/۲۷

نظرات  (۴)

خب من هم روشم پرسش صریح هست، ولی میدونم این روش اصلا خوب نیست:) 

ولی نمیدونم‌چطوری میشه مکالمه را به اون سمت برد بدون اینکه خودت را درگیر و نگران به مساله نشون بدهی! 

 

من برای پست قبلی کامنت نداده بودم؟

پاسخ:
فک کنم باید موضوع بحث رو به اون سمت کشوند نه این که از ناکجا این سوال رو پرسید
یا وقتی بحث به این سمت رفت آدم بپرسه

تازه جوابشو دادم

خب😬

هدف خودت چیه؟ ازدواج؟

پاسخ:
ارتباط بلند مدت و در نهایت بله ازدواج

خب اینکه هدف طولانی مدت برات ازدواجه هیچ اشکالی نداره. ولی تو هم این آدمو هنوز نمیشناسی و اصلا جالب نیست که اول کار بهش بگی هدفم ازدواجه. همونطور که اگه یه پسر خیلی زود اینو بگه جالب نیست. به جاش توی حرف هایی که میزنی، همیشه نشون بده که داری میشناسیش برای اینکه ببینی به درد رابطه طولانی میخوره یا نه. منظورم اینه که این برداشت رو نداشته باشه که حالا داری وقت میگذرونی، حالا برات مهم نیست اگه با دخترهای دیگه هم بگو بخند کنه، حالا مهم نیست اگر وضع کار و ایندش نامشخصه، مهم نیست خانوادش کین، ... اینا رو نباید مستقیم بگی ولی اصلا هم طوری رفتار نکن یا صحبت نکن که فکر کنه حالا هستی تا ببینی چی میشه. در عین حال فان باش یعنی خیلی جدی و خشک نباش که فکر نمیکنم باشی. برای اینکه گفتی دنبال ازدواج و رابطه جدی هستی. کسانی هم هستند که دنبال فان هستند که اونم اشکالی نداره، ولی در هر صورت آدم باید حواسش باشه سیگنال اشتباه نفرسته. امیدوارم منظورم رو تونسته باشم برسونم. به عنوان نمونه عملی، باهاش برو بیرون، بگو بخند شاد باش، ولی در بین حرفها مثلا از خانواده ت بگو از خانوادش سوال کن. از برنامه های ایندت بگو که مثلا میخوام توی فلان شهر زندگی کنم و بپرس که نظر اون چیه. نه به صورت آرزو، بلکه به عنوان هدف. اگر ازت رابطه جنسی خواست و به نظرت زود بود، با اعتماد به نفس بگو این رابطه برای من مهمه و من وقتی واردش میشم که از نظر احساسی به طرفم به اندازه کافی نزدیک شده باشم و شناخته باشمش و بتونم روی این رابطه حساب کنم. یعنی اینطور بهش برسونی که تو در حال بررسی و انتخاب هستی و نه فقط در حال وقت گذروندن.

پاسخ:
مرسی از کامنتت. باید بگم تقریبا بیشتر این مواردی که گفتی در واقعیت در حال اتفاق افتادنه و منم یه همچین واکنشی و رفتاری رو در پیش میگیرم معمولا
حالا باید زمان داد تا ببینیم چطور پیش میره و به کجا میرسیم
^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">