آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

267

| سه شنبه, ۱۷ می ۲۰۱۶، ۰۱:۲۵ ب.ظ

سه شنبه

صب نزدیک ده بیدار شدم. مامان ازم خواست که بجاش برم و رفتم. البته ۵۰۴ را هم بردم اما تاظهر یک کلمه هم نخوندم! همش توی نت دنبال کار بودم. واقعا کجا باید کار پیدا کنم؟ چند جا اسمس و پی ام دادم. اما جوابی نگرفتم. ظهر تایک و نیم موندم و بعد بستم بیام خونه. سر راهم رفتم کتابخونه و چند تا کتابی که شمارشونو از سایت برداشته بودم رو دادم خانوم کتابدار. گفت همه رو داریم کدومو میخوای.و منم دزیره و چهل سالگی رو انتخاب کردم. اومدم خونه و کمی با نی نی جان مشغول شدم. مامان اینا ناهار خوردند و بعدش من و خواهر دیرتر خوردیم. ناهار هم ماهی بود که من خورش روز قبل رو گرم کردم و باهاش خوردم. بعد ظهر خیلی یادم نیس.کمی کتاب خوندم. آلوچه  خوردم و زن برادر زنگ زد تا خواهر باهاشون بره شهر همسایه برای خرید. اوا حاضر شدن و منم باشگاه داشتم. اما خب چون نی نی رو داشتم دیر رسیدم. از طرفی هم مادربزرگ کلید کرده بود که بچه رو باید ببرید دکتر و سرشو گول مالیدیم که داره میبرتش دکتر. رفتم باشگاه و کار کردیم و برگشتنی دوتا بستنی لیوانی و یدونه دبل تیرامیسو خریدم. اومدم خونه مامان داشت فرشارو تمیز میکرد. کار همیشگیش. منم نشستم به بستنی خوردن با بیسکوییت مادر. بعدش صورتمو سیگل گذاشتم و نشستم به کتاب خوندن. ساعت هشت رفتم دوش گرفتم. اومدم بیرون اتاقمو جمع و جور کردم که آنکل و دخترش اومدن دیدن نی نی. یکم بعد شام خوردیم و خواهر اینا رسیدن و شب هم پس از مراسم آروغ گیرون خوابیدم...

  • ۱۶/۰۵/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">