آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

265

| پنجشنبه, ۳۰ جولای ۲۰۱۵، ۰۲:۳۲ ق.ظ

_به نظرم یکی از بدترین زمانای ممکن برای شروع یک کار جدید از یه هفته قبل از شروع پریوده! و منم ندانسته همین زمان رو برای شروع درس خوندنم انتخاب کرده بودم! دیدم هی نمیشه!

_سه شنبه رفتم کتاب 504 جنگل رو خریدم. کتاب خوبی به نظر می‌رسه اما هنوز بازش نکردم.

_در این هفته فکرای زیادی به سرم زد. در حالی که شنبه شروع جدیدی می‌تونست باشه، حرفای یکی باعث شد کل هفته بهم بریزم.

_دعوای بدی داشتیم کل این هفنه که به بند اول بی مربوط نیس. در همین راستا یک روز بعد از کلاسم اومد دم آموزشگاه و من هم زدم تو برجکش.

_هفته قبل دوشنبه بلخره بعد از نزدیک سه ماه دیدمش. اون هم چه دیدنی! که منجر به جر و بحث در آخر شب شد.

_دیروز برای ی مصاحبه کاری رفتم. بد نبود، خوب نبود. هر چند که تدریس کار من نیس!

_دوباره دیشب طاقت نیاوردم و حرفای دعوا رو پیش کشیدم.

_خیلی هوا گرمه...

_دیشب کیک گورخری درست کردم :) خوب شد فقط بالا نیومد. اونم چون تو فر نذاشتمش.

_دلمم درد میکنه.

_دوس دارم خیلی کارا کنم اما نمیشه... امیدوارم که باز بشم همون میم با انگیزه...

_به تغییر رشته فکر کردم. آخه تا کی باید درس بخونم؟ شایدم یه مهندس خوش استیل بشم. خودم هیچی نمی‌دونم. هیچی...

_اوه پریشب رفتیم نی نی رو دیدیم. خیلی جیگره :)

  • ۱۵/۰۷/۳۰

نظرات  (۱)

آخ آخ ، من انقدررر ضربه خوردم ازین PMS لعنتی :)))
به به ، کدبانو شدی دیگه ، کیک زبرا ، من عکسشُ دیدم ، اما اصلن به پختنش فکر نکردم D:
دعوا بعد از سه ماه دوری؟ چقدر سخت :(
رشته ت چی بوده راستی؟ یادم رفته ...
قدم نو رسیده هم مبارک :)*
پاسخ:
من ترم پنج بخاطرش یه درس رو شدم نه و نیم :|
خیلی راحته امتحانش کن حتما.کیف داره;-)
خیلی.دعواهامون هنوز ادامه داره.لعنت به خودم که به یکی اومدم نصیحت کنم گفتم ما به قهر اعتقادی نداریم.از اون روز دهنمون سرویس شده با دعوا:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">