آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

409

| جمعه, ۲۹ دسامبر ۲۰۱۷، ۰۴:۵۶ ق.ظ

خیر سرم اومدم کاراملا رو تو قالب خالی کنم که تا به جوش برسه یه کار کرده باشم. تا سر برگردوندم دیدم شد آنچه شد. شانس آوردم مامان تازه از آشپزخونه رفته بود. با چه گانگستربازی گازو پاک کردم بماند. بعد از عمری لاک جگری زده بودم که اونم همش لب پر شد :|


-استاد هنوز از چهارشنبه پی امم رو سین نکرده.

-خودمم از چهارشنبه رو استندبایم.

-چه کنم چیکار کنم تا دل من ساز شود.

  • ۱۷/۱۲/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">