آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

428

| جمعه, ۱۹ ژانویه ۲۰۱۸، ۱۲:۳۸ ق.ظ

همین الان اگه استاد زنگ بزنه هیچ زری ندارم براش بزنم. نمیدونم با چه اعتماد به نفسی کارامم نمیکنم:|

 چهارشنبه امتحانامو دادم و جفتشونم نمره خوبی گرفتم. بعد ظهر آموزشگاه بودم تا شب که له اومدم خونه. فردا صبحشم باز باید میرفتم آموزشگاه. خلاصه که دیروز بعد آموزشگاه کاری نکردم. جز عصر که رفتم باشگاه. شبم ساعت ده و نیم خوابیدم بدون مسواک و دسشویی و هیچی. ساعت سه پاشدم رفتم دسشویی. ولی نمیدونم چرا شبا اینقدر بد میخوابم که صبا وقتی پامیشم بیشتر خسته ام. برم بشینم برنامه ریزی کنم من تنبل کارام رو پیش ببرم. دیگه بهانه ای قبول نیست.

  • ۱۸/۰۱/۱۹

نظرات  (۱)

منم کارای پایاننامه م مونده :(
پاسخ:
لعنت به پایان نامه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">