آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

448

| شنبه, ۳ فوریه ۲۰۱۸، ۰۱:۲۰ ب.ظ

امروز یکی از روزای خوبم بود. یکی از روزایی که واقعا خوشحال شدم

کسایی که اصلا ازشون انتظاری نداشتم تلاش کردن تا سورپرایزم کنن. 

من اصلا آدم سورپرایزی‌ای نیستم! یعنی هرچقدرم تلاش کنن باز یکی یه سوتی‌ای میده که سورپرایز نمیشم. واقعا نمیدونم چطور میشه منو سورپرایز کرد. زیادی شاخکام تیزه!

امروز از طرف شاگردام این اتفاق افتاد و من خیلی خوشحال شدم. دستشون درد نکنه. اصلا فک نمیکردم باهام خوب باشن و دوسم داشته باشن. چسبید واقعا

حتی از همکارها هم کادو گرفتم

به هر حال خیلی چسبید:)

تصمیماتی برای امسال زندگیم دارم.

امروز خیلی فکر کردم...


صبحی برا خودم آهنگ تولدت مبارک گذاشتم و یکم قرش دادم :)


  • ۱۸/۰۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">