آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

476

| پنجشنبه, ۳ می ۲۰۱۸، ۰۱:۴۸ ق.ظ

با ۵ تومن میشه کاری کرد واقعا؟ کاش دستم تو جیبم میرفت.

  • ۱۸/۰۵/۰۳

نظرات  (۱)

پنج میلیون؟؟ خیلی خوبه ها.
من همونم ندارم:))) حالا خوبه سه سال هم کار کردم!!
البته باز بستگی داره چیکار میخوای بکنی.
پاسخ:
پنج تومن پولی نیس. برای کاری که میخوام فک کنم باید خیلی بیشتر خرج کنم
منم همش پس انداز کردم. از حقوقای بخور و نمیرم تا پول تو جیبیهام.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">