آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۹۲۵. خرید اینترنتی و مغازه و دکتر مامان

| شنبه, ۹ می ۲۰۲۰، ۰۱:۱۶ ب.ظ

میخواستم عکس آپلود کنم. نشد. حوصلم نکشید تا اون هی بچرخه و بچرخه و بچرخه

امروز صب و عصر مغازه بودم

کمی کارای پروژه رو پیش بردم. اما سرم هم شلوغ بود. ظهر اومدم خونه و تا دور خودم چرخیدم شد ساعت ۵ که باز باید پیرفتم مغازه

دو ساعت این وسط با پارتنر حرف زدم

برادر مامان رو برد دکتر. البته با همراهی دایی

امشب هم مامان خونه داییه

عملا مشکلاتش مشکل روانی و اعصابه. اینو حتی دکتر ارتوپد هم فهمید و بهش گفت. قبل از اینکه چیزی بخوان بگن

دیگه بعد ظهر کلی کار کردم. هم پروژه رو انجام دادم. هم کارای مشتریا رو کردم

این وسط یه ثبت نام کارگزاری هم انجام دادم که فک کنم خیلی کم گرفتم. ۵ تومن گرفتم. یعنی پیخواستم بگم ۱۰ اما لحظه آخر روم نشد گفتم ۵. پول یکی از کانفیگا رو هم برداشتم برای خودم. ۱ در مقابل ۶. انداختم توی قلکم. چون اینجوری ۱۰ تومن ۲۰ تومن زود خرج میشه میره. ولی بمونه تو قلک کم کم زیاد میشه و خیلی میچسبه اینطوری

امروز آقای پستچی دوبار برام بسته آورد. هر دو تا ضدآفتابای گوگولیم رسیدن. هم اوسرین و هم بیودرما خریدم و خوشبخت ترینم الان. به شکرانه این دستاورد عظیم امشب تمام روتینهای پوستیم رو انجام دادم و دارم میخوابم. مثلا من هرشب دور چشم و پماد لب و مرطوب کننده و کرم دست رو میزنم. حتی تو چشمام قطره هم ریختم! میخواستم به پاشنه پاهامم پماد بمالم دیگه گفتم ولش کن اوردوز میکنی زن...

اومدنی از مغازه سه تا بستنی خریدم. ی دوقلو، یه پاستیلی و یه ایتالیایی. ایتالیاییه دم در با صورت از دستم افتاد. اوردم خونه سرشو کلا کندم اما بعید میدونم بخورمش. گذاشتم فریزر صب میندازمش دور. ۴ تومنم خریده بودم. آه ای فغان....

دوقلوعه که به لعنت خدا هم نمی ارزید. موند پاستیلی که فردا امتحان میکنم

قصد دارم فردا صب ۶ پاشم. اما خب ریلیستیکش میشه ۷- ۷:۳۰. ایشالا تا اون موقع دیگه قطعا پامیشم دیگه

فقط درس نخوندم امروز. ی چند صفحه هم انسان. در. جس.تج.وی مه.نا رو خوندم. حدود ۳۰ صفحه... مقاله هم که هییییچ....

خب برم یه شبکه اجتماعی چک کنم و بخوابم.

  • ۲۰/۰۵/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">