آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

280

| دوشنبه, ۵ اکتبر ۲۰۱۵، ۰۸:۵۳ ق.ظ
شنبه عروسی نات آنلی چنگی به دل نمی‌زد، بات آلسو کلی هم تو ذوق آدم می‌زد.
به هرحال یکشنبه که دیروز باشه کلاس داشتم و کل روزم خط بطلان خورد! بعدظهراز وقتی رفتم تو کلاس رعد و برق زد و بارون بارید تا وقتی کلاسم تموم شد! بچه ها همه خیـــــــــــــــــس بودن. اما من یکبار در عمرم خوش شانسی آوردم و خشک موندم! 
یکی از بدیای کلاسای این ترمم که شلوغن اینه که خیلی بو می‌دن. بوی آدم و من که دماغم به بو حساسه یکم بهم سخته! امیدوارم آداپته بشم به این شرایط :|
دیروز بازم بچه ها حماسه آفریدن. از بچه ای که تا نشست گفت تیـــــــــــچر دسشویی دارم:| تا اونی که لحظه آخر زار زار گریه می‌کرد و می‌گفت از مامانم بدم میاد o_o بماند اون مورد دختر و پسری که از اول تا آخر کلاس یا دستشون تو دست هم بود و یا دور گردن هم O_O  کلن هم که این گروه از بچه ها که بزرگترینشون پیش دبستانین منو هیچ چیز خود به حساب نمیارن. من حرف می‌زنم انگار که تلویزیون حرف می‌زنه. سر پیری شدیم خاله شادونه. شدیم مهد کودک توله های مردم. والا!
دیگه شب اومدم خونه تا دوساعت با همون مانتو شلوار رو مبل نشسته بودم ._. بعدشم که چایی و تخمه و چایی... موقع خواب باز حرفمون شد که باعث شد کلی حرف زدیم.
امروز هم باطل بود. از صب تو اتاقم نشستم. منتظر ایمیل پراگرس چارتم. واس فردا گاید ندارم تا از روش درس بدم. باید واس خودم بازی مازی انتخاب کنم و روند اداره کلاسمو بنویسم. یه اشتباهیم کردم اون آمورشگاه دومی رو وبال گردنم کردم بی صاحابو. چیکار کنم اینقدر روزام عاطل و باطل داره میره؟ خیلی ناراحتم. خیلی...
راستی دیروز نامه نوشتم واس اون شرکتی که گفتم... تا ببینم خدا چی میخواد برام...
امروزم که هیچی. مثلن بعد ظهر می‌خواستم برم کتابخونه. دیگه تموم شد. هر چند که واسه انسانهای عاقل تازه یه شروعه...
  • ۱۵/۱۰/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">