آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

devour

| يكشنبه, ۹ ژوئن ۲۰۱۹، ۱۲:۴۴ ب.ظ

یه برنامه خوب نوشته بودم که هر چی امروز گشتم پیداش نکردم

در عوض فقط عین دیو خوردم

صبونه کم خوردم، چای و نون و مربای توت فرنگی و شیر، 

بعدش یه هلو

ناهار واو...یشکا.ی غاز، اونم نه خیلی، اما غذام اضافه نیومد

بعد از ظهر یه قاچ هندونه، یه نصفه مگنوم، که کل بالشم کاکائویی شد

بعدش املت با نون زدم

بعدش چایی و اوریو

بعدش ماکارونی پختم

بعد از شام هم نشستم به خوردن پفک

این حجم از خوردن در من بی سابقه است :|

میوه در رژیم غذاییم خیلی کم شده

باید حتما جبرانش کنم

الان تو فکر اون بلال هستم که کبابش کنم بخورم بره تا خراب نشده

والا

اوه اوه، گفتم خراب. سه تا موز لهیده تو یخچال بود که میخواستم شیرموزش کنم، اما خیلی لهیده

امروز دو تا سریال دانلود کردم

الان سومیشم تقریبا انتخاب کردم

و دنبال فیلم هستم

با صد گیگی که بردم

دیگه لپ تاپ خاموش نمیشه و ۲۴ ساعته میذارمش تو دانلود 

راضیم ازش

  • ۱۹/۰۶/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">