آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

730

| يكشنبه, ۱۶ ژوئن ۲۰۱۹، ۰۵:۲۴ ق.ظ

خب حجم جایزه هم تموم شد و من امروز نادانسته نزدیک به یک گیگ رو به فا... دادم

در مجموع چیزی حدود ۵۰ گیگ فیلم و سریال دانلود نمودم

تاکنون یکی از این سریالها را مشاهده نمودم

برم قسمت پنجم چرنوبیلم ببینم خیالم راحت شه به بقیه کارام برسم

قسمت وحشتناک ماجرا اینجاست که دیشب ساعت ۵ صبح پاشدم رفتم دسشویی اومدم. خوابم که نمیبرد هیچ، مدام صحنه های چندشناک و دهشتناک چرنوبیل میومد جلوی چشمم.

سعی کردم تا به یاد صحنه های بیگ لیتل لایز بیفتم و بخوابم اما در نهایت به زور خوابیدم

# موقع تماشای چرنوبیل هی یاد هیلز هو آیز میفتم! 

  • ۱۹/۰۶/۱۶

نظرات  (۲)

منم بزودی فیلم و سریال دیدن رو شروع می کنم ...
چه کنیم دیگه ..
پاسخ:
خیلیم کار خوبیه. من که به نظرم باید زودتر شروع کردم. فیلم و کتاب آدم رو میبره به جاهایی که نرفته و خیلی ذهن رو باز میکنه
تو پادکستم می خوام بگم
پاسخ:
چی رو؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">