آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

249

| چهارشنبه, ۲۷ آوریل ۲۰۱۶، ۰۲:۴۵ ق.ظ

نذر کردم. همین وقت اذان نذر کردم و اگه کارم جور شه اولین حقوقمو اول گفتم بدم به چندتا آدم بیچاره، بعد یهو به سرم زد که همشو بدم محک. بعدشم یه گوسفند پخش کنم بین چند تا آدم که واقعا گرسنه هستن. ایشالا که خدا به همین وقت اذان حاجتمو میده و منم نذرم رو ادا میکنم.حواسم هست که چندتا نذر ادا نشده دارم. اما این یکی دیگه راه ادا نکردن نداره. آدم پول داشته باشه هر از گاهی یه کار خوب میکنه. من عاشق اینم که کار خیر بزرگ بکنم. اما خب دستم تو جیب کس دیگه س.

ارشد قبول شدم. البته فراگیر. خیلی حس خوبی بود. اصلا انتظار نداشتم. نه درسشو خونده بودم و نه تخصص و رشته م بود. اما خب قبول شدم. من خیلی چیزا رو یه نشانه میگیرم. مثل همین قبولی یهویی! یا مثل همین سرچی که زدم ببینم این رشته رو اون جایی که خیلی دوس دارم میخوان یا نه و لینکی که یهویی به چشمم خورد و فرمش رو پر کردم. چقدر دلم روشنه! یه حس خوبی بهم میگه همین جا میرم سر کار. خدا جونم میشه؟؟؟ خیلی چشمم به دستاته که دستمو بگیری...

  • ۱۶/۰۴/۲۷

نظرات  (۲)

ان شالله به حاجتی که میخوای میرسی (:

قبولی ارشد مبارکت باشه

من خرداد ماه آزمون دارم دعا کن منم قبول شم هرچند ازاد قبولیش راحته  بازم باید براش تلاش کرد!
پاسخ:
ممنونم. ایشالا همه حاجتمندا حاجت روا شن ;)
ایشالا قبولی. آزاد خیلی راحته.منم شرکت کردم. سراسریم امتحان دارم هفته دیگه!
من روزی که رفتم دنبال کار نذر یک ماه حقوق کردم بعدش دیدم زیاد به مرور دادم/
ماه پیش نذر کردم برای یک کار دیگه نصف حقوق ماه اول بدم که کار جور نشد .
پاسخ:
ایشالا که خیره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">