آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

من و مامانم_

| پنجشنبه, ۲۸ آوریل ۲۰۱۶، ۰۸:۴۷ ق.ظ

مادر من مشکل کارهای ناتمام داره. یعنی هیچ کاری نصفه ای نباید توی این خونه وجود داشته باشه. به همین خاطر هیچوقت نمیذاره لباس توی ماشین لباسشویی جمع شه و تا من یه تی شرت میندازم از اون طرف میبینم نیست! و باز به همین خاطره که از ماشین لباسشویی فقط بعنوان کابینت استفاده میکنه. من واقعا این رو نرومه که لباسامو هر بار میرم حموم با دست بشورم.خب مادر من ماشین لباسشویی که داری برای چیه؟ سری قبل لباسمو با دست شستم اما واقعا عذابه که ماشین لباسشویی منو نگاه کنه و منم کار اونو انجام بدم.آیا این ستم نیست؟؟؟؟



اه... وقتی با گوشی مینویسم نمیتونم توی لپ تاپ فونتشو جوری تغییر بدم که مثل بقیه باشه. اه

  • ۱۶/۰۴/۲۸

نظرات  (۱)

  • خانوم مهندس
  • اره واقعا ستمه :)
    پاسخ:
    تولدت مبارک P-:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">