آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

253

| شنبه, ۳۰ آوریل ۲۰۱۶، ۰۱:۴۸ ق.ظ

دیروز صب ساعت شیش پاشدم رفتم آزمونمو دادم. زبان خیلی سخت بود ده درصد و بقیه ها هم به ترتیب 10-15-5-0 زدم. یعنی خاک بر یرم که رو سر 600 تومن پول بی زبون خاک ریختم...

دیگه بعد از آزمون رفتم فروشگاه نزدیک یونی و یکم کافی میکس خریدم. بعدش اومدم خونه و ناهار و ... بعد ظهرم به بطالت گذروندم. یعنی نت و شبکه های احتماعی گردی و همینم باعث شد باز با خان دعوامون شد. دیگه واقعا حوصلشو ندارم. من آدمی هستم که وقتی از کسی دور شم سریع ازش دل میکنم. الانم بیشتر از سه ماهه که ندیدمش. دیگه برام مهمم نیس که ببینم یا نبینمش. خلاصه اونم یه حرفیو بهونه کرد و هرچی رو دلش مونده بود بهم گفت. حرف آخرشو زد. منم قبول کردم. دیگه غروبش یکمی اتاقمو مرتب کردم و یه سر دایی اینا اومدن. منم هیچ کار خاصی نکردم.کلا روزم به بطالت گذشت. حوصله ثبتشم ندارم. فقط هوا عالی بود. ازون اردیبهشتیا که دوس دارم. دلم میخواس برم بیرون اما باید آرزوشو فقط داشته باشم.

  • ۱۶/۰۴/۳۰

نظرات  (۲)

  • لبخنـــــツ ــــد
  • ممنون بخاطر راهنماییت عزیزم
    :))
    پاسخ:
    خواهش میکنم.ایشالا خیر واست پیش بیاد
  • خانوم مهندس
  • چرا سه ماهه ندیدیش؟ مگه تو یه شهر نیستین؟
    بهم زدی الان؟
    پاسخ:
    چه میدونم.لابد بخاطر شرایط.چرا هستیم.دیدمش که.اما از دور.آخرین دوتاییمون دقیقا چند روز بیشتر از سه ماه پیشه!
    نه هنوز دوستیم ظاهرا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">