آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

389

| يكشنبه, ۳ دسامبر ۲۰۱۷، ۰۲:۲۲ ب.ظ

ازدواج خیلی امر پیچیده ایه. از یک طرف برای دخترا خیلی وابسته به سنه. واسه بحث بچه آوریش. از طرفی از این سن باید متعهد بشی به یکی دیگه که اونم گرفتاریهای خودشو داره. فرضا دیگه نمیتونی حتی یه مسافرتم بری برای خودت. همه چیزت رو باید با یک نفر چس احوال هماهنگ کنی و در حالت کلی کسب اجازه کنی. من دلم نمیخواد اجازه زندگی کردنم دست کس دیگه ای باشه. دوس ندارم خب... از طرفی آدم حتی حق تحصیل و مسافرتش رو هم از دست میده. من اگه روزی خواستم ازدواج کنم بی شوخی و بی رو درواسی باید حداقل زیر حق تحصیل-کار-مسافرت رو امضا کنه تا بله بگم. من نباید از حق و حقوق خودم بگذرم!

  • ۱۷/۱۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">