آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

390

| سه شنبه, ۵ دسامبر ۲۰۱۷، ۰۱:۵۸ ب.ظ

آخیش داریم از ۳۰۰ دیگه رد میشیم!

نشستم مقاله مینویسم. روی نتایج و این صوبتا موندم. فردا آخرین مهلتشه. استاد گذاشت دیقه نود. باز خیلی آقاس که همه کاراشم خودش کرد بیشتر... ولی خب منم کار کرده بودم قبلا. اما هندسم ارور داد. تقصیر من نبود. وقتم که کم بود. کی تمومش کنم... نشستم یه پارچ نسکافه خوردم بتونم بشینم تا یه حدی تمومش کنم بعد بخوام ایشالا... خدا کنه دیگه زود تموم شه!

*من خیلی انم. احساس خائنا بهم دس داده چن وقته. هستم؟ خدا خیر پیش بیار لطفا!

  • ۱۷/۱۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">