آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۱۰۹۹

| چهارشنبه, ۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ۰۷:۵۸ ب.ظ

پریروز رفتم چشم پزشکی. چکاپ شدم و گفت چشم چپم آستیگماته. جفتش رو بیست و پنج صدم نوشت. گفتم عینک میخوام برای کار با کامپیوتر. خلاصه از همونور رفتم عینک فروشی و عینک مورد نظرم رو بعد از تست هزار مدل انتخاب کردم. عدسیش شد ۸۰۰ و خورده ای و قابش هم ۶۷۰ و در مجموع ۱۴۷۰ تومن برام حساب کردن 

دیروز مامان گفت عینکتو عوض کن. خوب نیست. ولی من توجه خاصی نکردم به حرفش. از این به بعد باید برای خودم زندگی کنم. پس باید بتونم پای تصمیمام وایسم!

الان دارم میرم آزمایش خون. چکاپ شم. از ییل خواستم برام سونوگرافی هم نوشت‌. خیلی گشنمه از دیشب ناشتام. هر وقت میخوام آزمایش خون بدم به حریص ترین حالت عمرم میرسم :)

این از این

ینو نوشتم تا از خرجهام بدونم. کلییییی خرج مونده. اما خدا کمک میکنه :)

  • ۲۱/۰۶/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">