آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

267

| پنجشنبه, ۶ آگوست ۲۰۱۵، ۰۷:۰۴ ق.ظ

خب من فکر کردم که اینو اینجا نوشتم اما الان دیدم که ننوشتم! روز سه شنبه که رفتم آموزشگاه تا نشستم مدیر با یه کارت هدیه اومد جلو. چون جلسه دهم هم بود فک کردم که حقوق رو این سری با کارت هدیه داره میده. اما اومد جلو و گفت که این بابت تشکر از زحماتتونه که نمره آبزروتون از همه معلما بیشتر شده بود ^_^ منم که اصلا انتظار نداشتم کلی تشکر کردم و گفتم این چه کاریه. گفت نه این برای تشویق شماست و کلاستون خیلی عالی بوده و ایشالا ترم آینده جوری ساعت بدید که بیشتر کلاس داشته باشید ^_^ و این واسه منی که تو روزای اوج بی اعتماد به نفسیم بودم یه خوشی بزرگی بود :) بعدش هم حقوق میانترم رو گرفتم و با انرژی رفتم به کلاسم...

امیدوارم که موفقیتهای بیشتری رو تجربه کنم. چون مزه شیرینی میده ^_^

  • ۱۵/۰۸/۰۶

نظرات  (۲)

  • شهریار صامت
  • خوب..خیلی خوبه...
    همینه دیگه..
    تو عین نا امیدی خدا یهوی کارایی میکنه...
    معلم زبان خارجه این شما؟
    پاسخ:
    آره واقعا حالمو یکمی خوب کرد:)
    بعله تدریس میکنم البته نه به اون شدت !
    این ازون اتفاق های خوبه که باید بره تو مموری جار ^_^
    خوشحااااالم برات :)*
    پاسخ:
    اوهوم ^_^
    مرسی :D

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">