آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

268

| پنجشنبه, ۱۳ آگوست ۲۰۱۵، ۰۲:۵۰ ب.ظ

آنچه در هفته گذشته گذشت...

روز پنجشنبه با خواهر و پدر رفتیم به اطراف شهر. پامو توی آب انداختم بعد از سالها! خوش گذشت.

چهارشنبه از صب یونی بودیم. ظهر برق رفت و من رفتم نماز خوندم. خیلی خسته کننده بود. ساعت نزدیک 4 آقای نگهبان اومد و بیرونمون کرد( همون که همیشه میگه من شما رو میشناسم). همراه ال رفتم تعمیرگاه. از اونور رفتیم من برای دوستم که عروسیش نرفتم و قرار بود جمعه برم خونش که کنسل شد، کادو خریدم. یدونه کشکول پایه دار خریدم به قیمت 42 تومان. بعدش رفتیم یه جای قدیمی و اسک.مو اخته و خود اخته خوردیم ^_^ فوق العاده عالی بود. شب دلپیچه گرفتم که با چای نبات حل شد! شب مادربزرگ از خونه دایی برگشت. مانتو خریده بود و پوشیده بود!

سه شنبه که تعطیل بود. نزدیک ظهر یک صبحانه فوق مفصل با خواهر زدیم بر بدن و از 12 با همسر برادر راه افتادیم به سمت بازار محلی شهر. من یک برس چوبی خریدم که خیلی دوستش دارم، یک شلوار تو خونه‌ای و شیش تا کاور فلزی که بعد از ظهر با لاک رنگشون کردم و خیلی خوشجل شد. تا 3 اونجا چرخیدیم و البته برگشتنی رفتیم خونه مادر همسر برادر! اومدیم خونه و دوش گرفتم و سپس ناهار خوردم. یکم نقشه کشیدم و غروب باز سه تایی رفتیم خونه عمه و برگشتنی هم یک سر رفتیم بازار تا من واسه دوستم کادو بخرم که نشد. چون که گرون بود.

دوشنبه از صب یونی بودم تا بعد از ظهر. غروب با نون رفتیم خونه شین عیادتش. اولش واسم اخم شدیدی کرد! بنده خدا هیچ حرف نمیزنه. خدا شفاش بده.... حدود یک ساعت پیشش موندیم و بعد نون منو رسوند خونه. شام رفتیم خونه برادر. آخر شب خواهر اومد و شب پیش هم خوابیدیم.

یکشنبه از صب تا ناهار نشستم به نقشه کشیدن. بعد از ظهر رفتم کلاس زبان و برگشتنی ز زدم به جناب خان. چون یه نمه بارون باریده بود و زمین نم داشت و هوا همچی ملس بود دلم نمیخواس برم خونه! بش گفتم که بهم یه مسیر شمسی قمری پیشنهاد داد و منم قبول کردم که با دور کردن راهم و پیاده روی حالم خوب بمونه. سر راه رفتم شهر کتاب. یه خودکار unipin 0.2 و یه هایلایتر خریدم. دو تا کتابم گرفتم که هنوزم نخوندم: من گنجشک نیستم مستور و بیگانه کامو. برگشتنی دیگه خیلی دیر شد.نزدیک ده خونه بودم. چون تو شهر کتاب زیاد چرخیده بودم :)

شنبه هم از صب یونی بودم. یادم نمیادش!

جمعه که دیگه اصلا!

آهاااا پنجشنبش شام مهمون داشتیم. همه خانواده همسر برادر. جمعه غروب با برادر اینا و فامیلای همسرش رفتیم اطراف شهر و شب برگشتیم. مادربزرگ رفت خونه دایی تا چن روز بمونه...

چارشنبشم رفتیم یونی تا یه نرم افزار از یکی از بچه ها یاد بگیریم. تا 4 یونی بودیم. خیلی گرم بود هوا...

  • ۱۵/۰۸/۱۳

نظرات  (۱)

منم دلم تنگ شده برای انداختن پا در آب
پاسخ:
ِحس خیلی خوبیه. من بخاطر وسواس مدت خیلی طولانی ای بود که این لذتُ از خودم گرفته بودم! اما دیروز بازم تجربه کردمش :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">