آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

269

| دوشنبه, ۱۷ آگوست ۲۰۱۵، ۰۱:۳۲ ق.ظ

چرا عادت کردم به ثبت روزمره ها؟ حالا خوبه روز مره ای ندارم! کل جمعه و شنبه پشت لپ تاپ در حال سر وکله زدن باتمرینام بودم. اصن خنگ شده بودم اساسی!

روز یکشنبه هم که از صب یونی بودیم تا بعدظهر. بعدظهر جناب خان رو دیدم. رفتیم یه جای جدید که مورد پسند ایشون قرار نگرفت. بش گفتم سخت نگیر. به نظر آدمیه که دوس داره بره یه جای ثابت... اما خب واسه تنوع بد نبود. فک کنم باید همه کافه های شهرُ بگردیم :) یک ساعتی با هم بودیم و بعدش اومدیم بیرون. اون رفت به سمت مغازه و من هم رفتم به سمت آموزشگاه. البته چند قدمی رو با هم راه رفتیم. یه نصفه لقمه ناهارمم بود که دادم بش :D دیگه شب هم که اومدم خونه یه دوشی گرفتم و استراحت ...

هنوز کتابامو خوب نخوندم. شایدچند صفحه!

از پنجشنبه شب رزماری درمانی رو شروع کردم. ببینم حواب میده یا نه. کله کم موی من! البته تا الان ریزشش رو کم کرده خیلی. فقط بوی شدیدی دیره! همون پنجشنبه دادم خواهره زیر موهام رو یکمی کوتاه کرد.خوب شد که مصری نزدم! اینگار به دلم افتاده بود عروسی در راهه ^_^ 

  • ۱۵/۰۸/۱۷

نظرات  (۱)

منم دلم میخواد همه ی کافه های شهرُ امتحان کنم ، بعد یه کتاب بنویسم نظرمُ راجع به همشون بنویسم :)
پاسخ:
اهصاب داریا! من فقط واس این میخوام امتحان کنم که دفعه های بعدی بتونم راحت ی جا رو انتخاب کنم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">