آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

285

| سه شنبه, ۲۰ اکتبر ۲۰۱۵، ۰۲:۳۰ ب.ظ

بهشون میگم حرف نباشه -_- هر کس فقط تغذیه شو   بخوره. بلند بلند بهم میگه خانوم معلم؟ تغذیه دیگه چیه؟ میگم غذا،خوراکی ^_^

…………………………………


میگم بین دو تا شکل شیش تا اختلاف هست.فرق دارن با هم. دورشون دایره بکشین°u° میگه خانوم دایره؟اون دیگه چیه!؟ میگم دورش خط بکشین :)) میگه خودم میدونستم o_o 

………………………………

 وسط اسنک تایم پاشده با آبمیوش اومده پیشم میگه این نی مگه بیشرفه؟

من :o.O

اون:ببخشید دیگه حرف بد نمیزنم.بهم عالی بده

…………………………

دارم با عروسک آرتیست بازی درمیارم تا درس جدیدو بگم.همونطور که دونه دونه خودمو همقد بچه ها میکنم و از طرف عروسک باهاشون حرف میزنم میبینم که یکی از بچه های پشت سرم پامیشه مانتومو میده بالا و هرهر میخنده میشینهo.O میگم نکن کار زشتیه

……………………

نمیدونم چرا هیچی بهشون نمیگم.دلم نمیاد یا زورم نمیرسه. آیا اینا بر من سوارند حالا؟ اما گاهی بهشون فکر میکنم و واقعا میخندم^_^

  • ۱۵/۱۰/۲۰

نظرات  (۱)

  • خانوم مهندس
  • خیلی قشنگ و روون مینویسی
    وای من عاشق بچه هام خوش به حالت
    پاسخ:
    نظر لطفته واقعا!
     اینا بچه نیستن. اعجوبه قرنن! با یکیشونم نمیشه کنار اومد چه برسه به این وضعی که من بینوا دارم،ده تا بچه زیر شیش سال!!! O.o

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">