آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

289

| شنبه, ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۶، ۰۲:۲۰ ب.ظ

دیشب با هم خیلی چت کردیم.شاید سه ساعت. خیلی حرفا زدیم. سعی کردیم همدیگرو قانع کنیم. ته دلم دوسش دارم، نه خیلیا! فقط بین داشتن و نداشتن میدونم که دارم. اما نمیتونم بروز بدم. نمیخوام با دلم تصمیم بگیرم و سعی میکنم واقع بین باشم. نمیدونم هنوز، که دوسم داره یا چون وقت و انرژیش رو رو من گذاشته نمیتونه ازم بکنه و بره ... اما فک کنم اولی درس باشه. هر چقدرم که دوس نداشتنی باشم...

  • ۱۶/۰۹/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">