آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

345

| چهارشنبه, ۲۸ ژوئن ۲۰۱۷، ۰۲:۴۴ ب.ظ
همش از خودم راضی نیستم. هی تصمیم می‌گیرم آروم تر و کم حرف تر بشم. در واقع اینی که هستم، که هیچ دوست صمیمی ندارم و با هیشکی صمیمی نیستم چیزیه که خودم خواستم باشم. بازم فکر میکنم حرفای اضافه زیاد میزنم. حتا تو جمع خانواده. تصمیم دارم بازم ساکت و آرومتر بشم. دوست ندارم حرف اضافه و بی‌ربطی ازم دربیاد. باید سعی کنم حتا با کسایی که احساس صمیمیت دارم هم کمتر صمیمی باشم. اینجوری کمتر پشیمون میشم.
  • ۱۷/۰۶/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">