آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

من مرد تنهای شب بودم

| يكشنبه, ۲۰ آگوست ۲۰۱۷، ۰۴:۱۳ ب.ظ

آرامش و سکوت بعداز خوابیدن اهالی خانه و خنکا و سکوت شب تمرکزی به من میده تا کارهایی که دوست دارم و باید رو با سرعتی معقول و کششی وصف نشدنی انجام بدم. از اولش من واسه این ساعتا بودم. اما عجله م واسه خوابیدن و گاهی تلاش چندین دقیقه ایم توی رختخواب واسه به خواب رفتن تمام این لحظات مفید رو به فنا میده. 

الانشم پتانسیل بیدار موندن رو داشتم اما ترسیدم فردا به مصاحبه شغل آیندم نرسم:)

  • ۱۷/۰۸/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">