آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

415

| پنجشنبه, ۴ ژانویه ۲۰۱۸، ۱۱:۵۶ ق.ظ

امروز اولین جلسه ترم زمستون رو تو آموزشگاه آقای مدیر شروع کردم. خوبیش اینه که پنجشنبه هاش صبحه و میتونم به باشگام برسم. خداکنه اونیکی جلسش هم یه جوری باشه که با باشگاه تداخل نداشته باشه و به کارای دانشگاه و باشگاه هم بتونم برسم. خوبی دیگش هم اینه که همه دخترن و منم احساس راحتی بیشتری باشون میکنم. سطحشم پایینه و خیلی وقت ازم نمیگیره. پولشم که به موقع آخر ترم پرداخت میکنن. برخلاف اونیکی آموزشگاهه که از اول مهر تا الان مجانی سواری دادم و هنوز یه قرون ندادن بهم...

دیشب ویندوز ۱۰ ریختیم رو لپ تاپ و اوضاعش خیلی بهتر شد. به جز نرم افزار مربوطه هیچی روش نصب نکردم. تو بگو حتی آنتی ویروس. نمیدونم مشکلی داره اگه نصب نکنم یا نه. استاد جان هم که دایورتم کرده به نمیدونم کجاش. از سه شنبه یا دوشنبه هرچی زنگ میزنم جواب نمیده. دیگه منم باش قهر میکنم بهش نمیزنگم. ولی بشینم مقاله اینا بخونم. میخوام مقاله دانلود کنم. اما چون لپ تاپ آنتی ویروس نداره میترسم به نت وصل شم. یه چند باری از حلم ران گرفتم منتها الان ارور از حلم میگیرم و از الان باید بزنم تو سر خودم و اون... عصرم رفتم باشگاه همه نواحیم دچار گرفتگی شده. دیشب نیم کیلو باقلوا خریدم خیلی خوب بود... 

فعلا لپ تاپ خوب شد هوام ابری نیس و راضیم :)

  • ۱۸/۰۱/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">