آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

417

| جمعه, ۵ ژانویه ۲۰۱۸، ۰۱:۲۰ ب.ظ

این چند وقته که با جناب خان رابطم رو محدود کردم، هی وایفای گوشی رو روشن میکنم. هی کلید کنارش رو میزنم تا بالای گوشی رو چک کنم. هی زل میزنم به چراغ سبز بالای گوشی. دریغ از یک پیام شخصی. هر پیامی هم باشه یا از ایرانسله یا از همراه اول. توی اپ ها هم که همه یا از گروه یا از کانال. یه مهره سوخته تک افتاده ام. هیچ کس با من کاری نداره و اگر هم داشته باشه برای خودم نیست. امشب به این حجم تنهایی رسیدم. حلم به جواب نمیرسه. ارور پشت ارور. حوصله درس خوندن هم ندارم. اما چه کنم؟ تنها موندن بهتر از بعضی با هم بودنای برای فرار از اینجور تنهاییهاست...

  • ۱۸/۰۱/۰۵

نظرات  (۱)

:/
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">