آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

whiplash 2014

| جمعه, ۲ فوریه ۲۰۱۸، ۰۷:۱۴ ق.ظ

دیشب یهو هوس کردم فیلم ببینم. فیلم نزدیک دو ساعت بود. اولش موضوعشو خوندم گفتم اصلا جذاب نیس. ولی چون دکتر معرفی کرده بود گفتم نصفشو ببینم بقیشم فردا میبینم.

یه راهی پیدا کردم که فیلم بی زیرنویس حالیم شه اونم اینکه میرم قبلش نقدش رو میخونم. حالا فارسی یا انگلیسی. بعد در جریان داستان که قرار گرفتم رفتم سراغ فیلم. جذبم کرد. تا آخرشو دیدم و آخر شبی نشستم نقد دکتر رو روش گوشم دادم. فیلم خوش ساختی بود. خوشم اومد. حداقل یه کلمه یاد گرفتم. صب سر صبحونه یه جمله انگلیسی با یه لحن نیتیو از ذهنم گذشت. که فکر میکنم اثر فیلم زبان اصلی دیدن باشه. 

خوبیش اینه که اصلا فایل زیرنویس رو دانلودم نمیکنم که وسوسه هم شدم ندارم تا روشنش کنم!

  • ۱۸/۰۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">