آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

468

| دوشنبه, ۲۶ مارس ۲۰۱۸، ۰۳:۰۸ ب.ظ

امروز جوگیر شدم. رفتم کتابفروشی و تا تونستم کتاب خریدم. علاوه بر کد ملی خودم از کد ملی بابا هم استفاده کردم. یک سری کتابهای آزمونم بود و چهارتا کتابم اضافه بر سازمان واسه خودم خریدم. با اینکه چوب خطام پر شده. اما چه کنم. پریشب جای خالی سلوچ رو شروع کردم و حدود چهل صفحه ای خوندم. عزمم رو جزم کردم که تا قبل از نمایشگاه کتاب تمومش کنم و الحمدلله شروعش که کردم. میخوام حرف اون پسره که گفت پارسال خریدم و تا امسال هنوز نخوندمش راست نشه. 

امروز وقتی لای قفسه های کتابا چرخ میزدم واقعا زمان متوقف شده بود. هیچی اندازه چرخیدن تو کتابفروشی و نوشت افزارفروشی نمیتونه من رو از زمان و مکان خارج کنه. واقعا من امروز نفهمیدم کی یک ساعت شد. کلی کتابا رو زیر و رو کردم:)

امیدوارم امسال جوری شه که کتاب نخونده تو کتابخونم نمونه.

امیدوارم ازفردا از این حالت تن لش خارج شم و واقعا تن به کارام بدم. 

هنوز نمیدونم باید به استادم پیام تبریک سال نو میدادم؟ ولش کن بابا. به قول خودش اصلا یادش نمیمونه. واللللللا

  • ۱۸/۰۳/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">