آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

560

| جمعه, ۷ سپتامبر ۲۰۱۸، ۰۱:۴۲ ب.ظ

دچار مرض چک کردن دائمی شبکه‌های مجازی هستم. الان احساس میکنم مبتلا به سندرم کمبود شبکه مجازی برای چک کردنم. از این میام بیرون سرمو فرو میکنم تو اون یکی. واقعا من چمه؟ شاید از تنهاییمه. اما قبل این که دوس پسرم داشتم همین بودم. کلا مشکل چک دارم. 

اون؟‌دوباره به من برگشته و هی پیام میده که منم برگردم. ولی من خیال برگشتن ندارم. دیگه حس میکنم ما مال هم نیستیم واقعا. شاید واقعا زندگی ما دو تا کنار هم اونقدر کسل کننده بشه که حوصله هر تماشاچی‌ای رو سر ببره. من یکی که حوصله اونجور زندگی که اون تو کلشه رو ندارم. پس برنمیگردم! امیدوارم که خیر در اون چیزی باشه که اتفاق میفته!

تمام مایعات بدنم این چند روز از دماغم زد بیرون. اون همه آنتی هیستامین خوردم! باز میرم دسشویی هر یه ساعت کلی چیز درمیاد ازش. تنها تفاوت در میزان ویسکوزیتشه :|

گ.شم هم که هنوووووز آلبالو گیلاس میچینه.

چیه این هوا؟‌چرا اینقدر گرمه؟ متنفرم از اینکه نمیتونم تو خونه اون چیزی که دلم میخواد رو بپوشم و بگردم. ایش!

از جمع کردن پرده اتاقم خوشم نمیادو چون انگار وسط کوچه نشستم. همچنین از باز بودن پنجره اتاق هم بیزارم. چون خانواده روبرویی انگار تو اتاق من تردد دارن :|

یکی از بهترین اتفاقایی که میتونست تو وجود آدما باشه این بود که عرقمون بو نداشته باشه. اونوقت دنیا گلستان میشدا. از وقتی دماغم گرفته و بوی گند خودمو حس نمیکنم خیلی با خودم در صلحم! اونقدری که بعد حموم نه مام میزنم نه هیچی و چون بو گندی استشمام نمیکنم، دیرتر میرم سراغ حموم! پس در مصرف آب هم صرفه جویی میکنم ^_^

  • ۱۸/۰۹/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">