آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

نشسته‌ام به در نگاه می‌کنم....

| چهارشنبه, ۳ آوریل ۲۰۱۹، ۰۲:۱۶ ب.ظ

این کلیپ «عاشق شدی؟» مهران. مد.ی.ر.ی خیلی روم تاثیر میذاره. اصن هر بار نگاه می‌کنم به جوری می‍شم

وقتی می‌پرسه عاشق شدی؟ و طرف یه خنده تلخ می‌کنه

یا یه جوری نگاهش می‌کنه که چی بگم؟

اون منم

فک کردم اگه بهم بگه دوسم داره منم بلافاصله بهش می‌گم دوسش دارم

دیگه فرصتو از دست نمیدم



....

نشستم رو تخت، با یه لیوان شیر . یه دونه موز.

مقاله رو ادیت میکنم

امروز که کار داشتم کلی مهمون اومد

کلی مقاله خوندم

نه کاملا

از اینا که سرسری نگاه میکنم ببینم اون چیزی که میخوامو داره یا نه

با استفاده از ابزار فایند.

ولی خب خیلی وقت میگیره

هنوز تموم نشده

امروز استاد بهم ویرایش تقریبا نهاییشو فرستاد تا یه سری تغییرات بدم

میخوام قبل از اینکه بخوابم بهش بفرستم

نمیخوام بذارم برای فردا دیگه

امیدوارم بتونم سر و تهشو هم بیارم

آی هوپ سو

این شا الله!

  • ۱۹/۰۴/۰۳

نظرات  (۱)

خیلیی قشنگه اون کلیپ
یه حس عجیبی میده به آدم
پاسخ:
تا اولش گفت عاشق شدی گفتم این چه لوس بازی‌ایه
اما وقتی ادامشو دیدم یه جوری شدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">