آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

641

| سه شنبه, ۹ آوریل ۲۰۱۹، ۰۳:۱۸ ق.ظ

صبح ساعت ۱۱ بیدار شدم.

صبونه خیلی خیلی کم خوردم

به امید ناهار

اما مامان اومد گفت ناهار نداریم

تازه میخواست یه چیزی درست کنه نذاشتم

یه تیکه از ساندویچ دیشبم اضافی اومده بود که اونو با دوغ خوردم

گفتم گشنم بشه یه نیمرو میزنم

اونم راحت شد بنده خدا

بعد از ظهر ساعت ۵ با شین قرار دارم

بعد از اونم میرم دکتر

یادم باشه ضدآفتاب بخرم

از صب دو کلمه فقط ترجمه کردم

همش درگیر بن کتاب بودم

:|

مسخره!

  • ۱۹/۰۴/۰۹

نظرات  (۱)

  • بهار نارنج
  • به خورد و خوراکتون بیشتر اهمیت بدین.به معده تون آسیب می رسه ها.دور از جونتون.
    پاسخ:
    آره، انگار یه کمی باید بیشتر دقت کنم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">