آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۶۵۴

| يكشنبه, ۱۴ آوریل ۲۰۱۹، ۰۴:۱۶ ب.ظ

آقا نزدیک یک شب بود نشسته بودم با دوستم چت میکردیم و پشت سر راهنماعامون حرف میزدیم

که ناگهان نوتیفیکیشن اومد  از کی؟ از راهنمای اون که مشاور منه 

یعنی یه لحظه خراب کردم تو خودم

حالا بی دلیلا


نیست حرفش بود، انگار یهو درو وا کرد اومد تو اتاق

از اونور استرس گرفتم نکنه از اون مقاله ای که داوطلبانه ازش گرفتم اما هنوز کار نکردم بپرسه

هر چند نپرسید اما خودم لو دادم

دیگه تبریک سال نو گفت و شرمندم کرد گفتم ببخشید من باید بهتون تبریک میگفتم (عجب بیشعوریم من)

از قضا بابت مقاله خودم پیام داده بود

اما اول ازم سراغشو گرفت

یعنی مستقیم نگفت خوندم

اول پرسید به کجا رسیده

گفتم تقریبا تمومه

اما نگفتم که راهنما گفت قراره بده تو بخونی

اونم گفت آره دکتر داد بهم توی عید خوندم

مثلا خواستم اطلاعات اضافه تر نداده باشم

بعد دیگه گفت یه سری ایرادات مونده

فایل رو میدم بخون بعد بهم خبر بده

منم گفتم چشم

حالا نشستم خوندم ایراداش خیلی پیچیده نیست. در واقع عملا ویرایشیه

فردا بهش پیام بدم ببینم چی میخواد بگه

یه سریاشم حتی اصلاح کردم همین امشب

اینجور اکتیو دانشجویما :))

دیدم اسم منو اول نوشته استاد. دمش گرم. اسم خودشم دوم نوشته. بعد فقط اسم زن دوستشم آورده. تعارف نداشت اسم شوهر خالشم میاورد

وای یه جا وسطاش استاد راهنمام واسه مشاورم کامنت گذاشته یادشون رفته پاک کنن. خیلی خندیدم یعنی. خب البته با هم دوستن. ولی من دانشجو دیدم کامنتشونو. حالا نمیدونم تو فایلی که میفرستم واسه مشاور اون کامنت رو پاک کنم یا بذارم بمونه به روی خودم نیارم!

نکته اینجاست که من قد بز هم از ژورنال و کیو چند و ایمپکت فکتور و سایتیشن و کرسپاندینگ آدر و نویسنده اول یا چندم و کوفت و زهرمار سر در نمیارم

  • ۱۹/۰۴/۱۴

نظرات  (۵)

احسنت به این دانشجوی فعال
پاسخ:
من یک عدد فارغ التحصیل منفعل پوکیده بیش نیستم آقا!
مرسی عالی بود
پاسخ:
چیش عالی بود؟
آدم ها تا آخر عمرشون دانش جو هستن .. دنبال دانشن خانم !
پاسخ:
بعله. البته در اینکه ما ز گهواره تا گور و این حرفا شکی نیست :>
من خیلی ها رو دیدم حتی مثلا سی سال بعد از اتمام دانشگاهشون باز دنبال علم و تحصیلاتن و هرگز ایست نکردن و دایم در حال مطالعه و فهمیدن هستن
پاسخ:
سی سال! یا خود خدا :O

آره . هرچی بیشتر علم داشته باشی انقدر بهتره
پاسخ:
فعلا که ما به همین حرفها دل بسته ایم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">