آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

655

| دوشنبه, ۱۵ آوریل ۲۰۱۹، ۱۲:۵۷ ب.ظ

بالاخره تصمیممو گرفتم. ۹۰ تومن دیگه جای دوستم ریختم و یه بن کتاب دیگه گرفتم (به جای خرید اون کیفی که دوسش داشتم)

شاید بعدا کیفه رو خریدم

اما در حال حاضر ته حساب روزمرم ۱۶۵۰۰ تومن باقی مونده :)

اینقدر خوشحال!

خب خدا روزی رسونه

این ماه همه لوازم بهداشتیم با هم تموم شدن

از کرم پودر و مرطوب کننده و تافت و پاک کننده آرایش چشم که تقریبا دوبرابر شده قیمتش و ضد آفتاب که هنوز نخریدم

تا ۲۰۰ تومن کادوی عروسی که البته ۱۵۰ تومنشو مامان بابا بهم برگردوندن

خلاصه خرجم بالا بود این ماه

۱۸۰ تومن هم که برای بن کتاب رفت

امیدوارم بن خودمو بهم بدن!



امشب با همسر برادر رفتیم پیاده روی. برگشتنی کراشم رو دیدم توی راه

داشت با موبایل صحبت میکرد

چه صدای کلفت غولتشنانه ای داشت

خیلی صداش داغون بود

نمیدونم یعنی اونم من و بچه بازیامو یادشه یا نه!

چه کارا که بخاطرش نمیکردم!


غروب یه سری پیام به مشاور دادم و ایرادای گنده گندشو گفت

الانم نشستم که درست کنم

فردام قراره مادر اون پسره بیاد منو ببینه

چه گه خوریا

ننه بیاد منو بپسنده بعد اگه خوشش بیاد پسرش ببینه

بعد شاید بپسنده شاید نپسنده

عنتر ها هم به بهشت نمیروند!

  • ۱۹/۰۴/۱۵

نظرات  (۸)

  • بهار نارنج
  • چه کار خوبی خریدن بن کتاب. :)
    پاسخ:
    اونم دوتا دوتا!
    مزخرف ترین رسمی که مونده توی ایران مراسم خاستگاریه .. مزخرف ترین ها یعنی یه چی میگم بهت
    پاسخ:
    آره واقعا
    عصری داشتم فکر میکردم که چقدر به ازدواج س.یف.ید اعتقاد دارم! البته نه به اون شدت، ولی خب چیز بدی هم نیست. والا!
    اصن به نظر من پدرمادرهایی که این نوع خاستگارها رو اکسپت می کنن در اصل دارن به شعور دخترشون توهین می کنن .
    مگر میشه به این روش زندگی مشترک شروع کرد واقعا؟
    اصلا راه و روش زندگی رو بلد نیستیم  . شیپور رو از سمت گشادش میزنیم .
    حالا ازدواج سفید هم بسته به نوع افکار آدم داره ولی واقعا خاستگاری به این شکل اصلا هیچ چیش قابل توجیه نیست . هیچ چیزش .
    من خودم به مادر خودم افتخار می کنم که توی جمع یک روز عمم گفت که برو توی در و همسایه یه دختر خوب رو پیدا کن زودتر پسر بزرگت سر و سامان بگیره و مادرم اونقدر قشنگ جواب داد که
    پسر من اگر عرضه نداره خودش همسر آینده اش رو پیدا کنه همون بهتر سروسامون نگیره مردم رو بدبخت نکنه . مگه من می خوام زن بگیرم . خودش هر کی رو خواست میگیره .
    پاسخ:
    درود بر مادر شما!
    البته متاسفانه جو و فرهنگ ما جوریه که ما دخترا باید بشینیم تا انتخاب بشیم
    الان خود من، کسی هست که ازش خوشم میاد اما جرات ندارم چیزی بگم. تا شاید خودشم به من تمایل پیدا کرد و بلکه اقدامی کنه.
    ما راه دیگه ای نداریم
    نمونش دوس پسر سابق من که همیشه تو دوران دوستی هم بهم میگفت من رو هر کی دست بذارم بهم نه نمیگن و همین الان خونوادم هزار نفر رو تو صف دارن بران تا اوکی بدم
    از طرفی من تو این یک سالی که کات کردم هیچ پیشنهاد حقیقی و مجازی برای آشنایی نداشتم! 
    انصافا من از اون خیلی سرتر بودم!
    ببین باید پیش بیاد
    اینکه تو علاقه پیدا کردی و پیشنهاد ندادی کار اشتباهیه . یعنی این سنت ها دستت رو بسته و در اصل نفوذ کرده بهت و نتونستی حرفت رو بزنی . چه اشکالی داره دختر پیشنهاد بده . آسمون که به زمین نمی آد .. نهایت نه هم بشنوی به غرورت نباید بخوره چون طبیعیه . پیش میاد . بهتر بود پیشنهاد میدادی
    ولی خب اگر پیشنهادی نداشتی اگر دوست داری باید خودت دست به کار بشی و خودت سعی کنی این فکر رو عوض کنی که حتما پسرها باید پیشنهاد بدن .. از کجا معلوم شاید خیلی از پسرها منتظر بودن تو پیشنهاد بدی .. یا نشونه بدی که بیان نزدیک .. نمی دونم
    هیچ وقت این فرصتها رو از دست نده . نهایت یه نه شنیدنه .
    پاسخ:
    نمیدونم، کلا شخصیت برونگرایی ندارم. تو پرانتز بگم که اتفاقا خیلی وراج و پرحرف هم هستم. اما خب تعریف واقعی درونگرام. و نمیتونم براحتی بروز بدم این چیزا رو
    شاید در حد خودم تلاش کردم واسه نشونه دادن
    حالا یا طرف نگرفته و یا نخواسته که بگیره یا شاید هم اون هم از اون طرف با خودش کلنجار میره، من نمیدونم
    به هر حال امیدوارم هر اتفاقی میفته خیر درش وجود داشته باشه
    امیدوارم هرچی پیش میاد خوب باشه برات
    حواسم به قیمت کتابها پرت شد یادم رفت پاسخ دادی
    قیمت ها بالاست خیلی ..
    پاسخ:
    ممنونم ^_^
    آره، خیلی بالاست. فعلا تا سیصد تومن کوپن دارم دیگه :)
    ماشالله سرعت کامنت گذاری شما هم بسیار بالاست!
    اینجا کوپن من بدبخت ندارم باید برای یه کتاب ساده ۵۰ یورو بدم .. کمرم شکسته ... شکستههه
    پاسخ:
    شما درآمدتون هم به یوروئه خب.
    ما رو بگو که درآمدمون به ریاله و مخارج به دلار
    والا به درآمد یورو هم گرونه ... خیلی گرونه .. باور کن
    پاسخ:
    اگر کتابهای فارسی میخواین اپلیکیشنهایی مثل فیدیبیو و طاقچه رو پیشنهاد میکنم :)
    نه کتاب های درسی و کتاب های زبان اصلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">