آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

662

| پنجشنبه, ۱۸ آوریل ۲۰۱۹، ۰۱:۱۵ ب.ظ
خب تصمیم گرفتم من بعد فیلمایی که میبینم و کتابایی که میخونم رو یه خلاصه ای ازشون یه گوشه یادداشت کنم تا بعدها یادم نره چی به چیه و رشته کار از دستم در نره
از امسال شروع میکنم

**الان دیدم یه هشتگ کارای با فرهنگی داشتم قبلا!

اواخر ۹۷ و اوایل ۹۸ «مردی به نام اوه» رو تموم کردم بلخره بعد از چنددددد ماه
خب داستانش طولانیه و در این مقال نمیگنجه 😂😂😂

بعدش «پرنده من» رو خوندم اونم چرت و پرت بود

«چای نعنا» رو خوندم عالی بود

«مسخ» و داستانهای دیگر کافکا رو شروع کردم هنوز نصفه مونده

در سرزمین محکومان خیلی چندشه. دلم نمیکشه بخونمش

«مردی با کبوتر» رو دارم میخونم

آفرین به من👏👏 چند تا کتاب خوندما!!!!!
آماشالاااا


راجع به فیلم هم بگم،
اواخر پارسال بود فکر کنم «little women» رو دیدم. اقتباسی از کتاب زنان کوچک بود. بد نبود. اما مثل کتاب نبود

«inception» یه فیلم تقریبا تخیلی راجع به ذهن و اینا بود

«eternal sunshine of the spotless mind» اینم عملا تخیلی بود و به ذعن و اینا ربط داشت

«manchester by the sea» راجع به یه برادرزاده و عمو بود. دوسش داشتم

فعلا دیگه یادم نمیاد چه فیلمی دیدم
ظاهرا سال پرباری بوده تا اینجا
حالا که نوشتم راضیم ازش😊😊



چقدرم خلاصه شونو نوشتم :)))
بابا اسمشون هست که یه سرچ کنم میاد دیگه. چه کاریه عامو :)
  • ۱۹/۰۴/۱۸

نظرات  (۱)

احسنت بهت :)
من یادمه با خوندنه مردی به نام اوه خیلی جوگیر شده بودم:) یه جوری که باید حقمو از زندگی بگیرم و اینا :)
فیلم اونم بعدش دیدم شبیه کتابش با جزئیات نبود ولی اون شخصیت ایرانیش خوب بود:)

پاسخ:
حالا چرا ناشناس؟
عه فیلمم داره؟
یادم باشه ببینمش پس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">