آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

669

| چهارشنبه, ۲۴ آوریل ۲۰۱۹، ۱۲:۰۵ ب.ظ

دیشب ساعت ۳ خوابیدم و صب یه کم قبل از ۷ پاشدم

رفتم نون خریدم :)

۸ با میم باشگاه رفتیم تا بن کتاب بگیریم

عملا رفتن من بی مورد بود

اما خواستم هم یه هوایی به کلم بزنم

و هم دیگه اون بنده خدا تنها نره. چون کار من بود

خلاصه تا ۹ کارمون تموم شده بود

من از همون جا پیاده رفتم

کلی پیاده رفتم

عملا تا ساعت ۱۲ اینا پیاده روی کردم

باورم نمیشه سه ساعت راه رفتم امروز

کلی مغازه ها رو دیدم

لباس بلوز و دامن میخواستم که خیلی چیز به درد بخوری ندیدم

همون تک و توک هم اینقدر گرون بود که ادم وحشت میکرد

واقعا وحشتناک بود

خیلی مغازه دیدم

دیگه آحراش تهوع بهم دست داده بود

اومدم خونه

قبل از ۱ بود

دیگه ناهار رو خوردم و سه ساعت خوابیدم تا ریفرش بشم یکمی

یه لاک پاک کن خریدم که چنگی به دل نمیزنه

یعنی سریع لاک رو پاک نمیکنه

تصمیم گرفتم هی لاک بزنم

از اینا که پد لاک پاک کنن خوشم نمیاد

کثیف بازی دارن

دیگه حالا این دفعه ازین مایعا خریدم

لاگ بنفش و سبز خوشگل و آبی قشنگ میخوام

میخرم حتما 

دیگه اینکه

هیچی

امروزم هم به بطالت گذشت

فردا استاد باشگاه کلاس داره قراره بریم محل کارش

بازم صبح زود

ببینیم فردا چجور میگذره


  • ۱۹/۰۴/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">