آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

672

| پنجشنبه, ۲۵ آوریل ۲۰۱۹، ۰۳:۳۵ ب.ظ

آقا امروز استاد ساعت ۹ بهم پیام داده بود

من از ساعت ۶ که آن نشده بودم

تا آن شدم و پیامشو دیدم ۱۲ شب بود. دیگه همون موقع جوابشو دادم

وای که چقدر باکلاسم من

لامصب شیش ساعت آنلاین نشدی تو؟

اصلا تو اعتیاد ه شبکه های مجازی نداری؟

آخه کی هستی تو دختر؟

خخخخخ

بعد از ظهر کلیشو خواب بودم

بعد پاشدم رفتم چایی خوردم

نماز خوندم

رفتم بیرون واسه جوجه خمیربازی خریدم

بعدشم که تا اومدم خونه با ال کلی ویدیو کال کردیم

بعد رفتم واسه شام و دسر بعد از شام

برادر اینها شام اینجا بودن

دیگه نشستیم حرف و بحث

شد ۱۲ شب

خیلی شاخم من

  • ۱۹/۰۴/۲۵

نظرات  (۱)

ایول :)) حالا من هر دقیقه تلگراممو چک می‌کنم. اینقد که پیام مهم میاد یه کم صبر می‌کنم بعد جواب میدم که طرف نگه این علافه =)) 
پاسخ:
منم همینجوریم. چون این دفعه اینجوری شد ذوق مرگ شدم
یبارم همین استاد نه شب بهم پیام داده بود من فردایی سه بعد ظهر دیدم :-D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">