آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

678

| سه شنبه, ۷ می ۲۰۱۹، ۰۲:۰۷ ب.ظ

به نظرم خیلی کمتر باید حرف بزنم

هم اینکه امروز روزه م تا سقف خونه هم نرسید

بس که اخلاق گندی داشتم و روز بی ثمری رو گذروندم

همش افقی بودم

دیروز ییل اومده بود اینجا

اصلا مودم با مودش یکی نیس

و در واقع وقتی که بحث فروش خونه پدربزرگ رو پیش کشید خیلی منزجر شدم

خیلی حس  خود بزرگ پنداری داره و خودشو قاطی مسائل آدم بزرگا میکنه

اصلا از این رفتارش خوشم نمیاد

و اینکه کلا ترجیح میدم که یه گوشه بی حرف بشینم و یا کمتر حرف بزنم

تا با اون لودگی کنم

اصلا هم حس خوبی از بیرون رفتن باهاش نگرفتم

چون همه چیز در نظرش کم و کوچیک میاد

مگه اینکه ببریش بهترین رستوران

یا بهترین هتل 

بهترین جاها

...

در کل

یه مطلبی خیلی به دلم نشست

من گه بخورم اگر بخوام حساب کنم و بقیه بعد باهام حساب کنن

یه چیزی تو همین مایه ها

مثل سگ هم پشیمونم از اینکه اسمشو روی پاکت کادوی عروسی اون شب نوشتم :|

....

امروز یاد دوستیم با سین افتادم

واقعا دوستیم رو باهاش قطع کردم و خیلی خوب کاری کردم

چطور به روی خودش نیاورد کات کردن من و؟

چطور تونست هیچ به روی خودش نیاره ازدواج اونو؟

اینا دوست نیستن که خنجر رو از پشت میزنن

از الان غم رفتن به عروسیش رو دارم که اون گنده بک هیولا هم حتما هست

خیلی دوست دارم اون روز مثلا دبی باشم یا کانادا یا استرالیا

یا چه میدونم عروسی یکی از فامیلای نزدیک شوهر خودم باشه

که نرم عروسی و عقد و همه چیزش

انشالله که کاملا هم جدا باشه عروسیش

ولی خب اون گه زنشم میاره حتما

من سرشار از نفرتم چرا اینقدر؟

خدایا کمکم کن به اون چیزای که میخوام برسم

خدایا آرومم کن


  • ۱۹/۰۵/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">