آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۶۹۶

| سه شنبه, ۲۱ می ۲۰۱۹، ۰۳:۳۶ ب.ظ

چند  روزیه بدجوری قفل کردم روی کوتاه کردن موهام

هی عکس موی کوتاه نگاه میکنم

هی تصمیم میگیرم کوتاهشون کنم

هی منصرف میشم

حالا نمیدونم درسته کوتاه کنم یا نه

البته همچین مویی هم ندارم که اینقدر دلبستشم

بیشترم واسه اینه که موهام کلی طول میکشه تا بلند شه

و اینکه نمیدونم موی کوتاه بهم میاد یا نه

هرچیم میگردم عکس دوران جاهلیتمو پیدا نمیکنم که موهامو کوتاه کوتاه کرده بودم

چقدر ریسکی بودم قبلنا

عین پیرزنا شدم پاک

اما مطمعنم که به محض اینکه کوتاهشون کردم همه عروسی میکنن :| حتی خودم

این خط اینم نشون

امروز عصری زد به سرم پاشدم بعد از کلی پیاده روی رفتم به شهر همسایه و گشت زدم و هیچیم نخریدم برگشتم خونه

البته چرا، مورچه کش خریدم با هدبند ورزشی

همین دیگه

کلی هم بعد ظهر تو اتاقم یوگا کردم

هاااااا.... رفتم اون کیفی که دلمو برده بود رو هم از نزدیک دیدم و دست گرفتم

هم خیلی پررنگ تراز اون چیزی بود که انتظار داشتم و هم خیلی کوچیک بود

کیف پولم توش جا نمیشد

خب ۱۲۰ هم خیلی براش زیاد بود

تقریبا منتفیه

اما دلم یه کفش تابستونی کرم رنگ باز میخواد

که اگه بخوام داشته باشم قاعدتا یه کیف کرم هم میخواد خب

راستی یه مانتو هم دیدم ۱۷۸ تومن

ازین سوسکیا بود و حس باکلاسی بهم میداد

منتها رنگش دقیقا رنگ همون سرخابی قبلیه خودم بود

و اینکه بسی گران بود دیگه

اینم تقریبا منتفیه مگه اینکه خر مغزمو گاز بگیره و یا حراج بزنه مغازه هه!


  • ۱۹/۰۵/۲۱

نظرات  (۲)

من همین فکرو می‌کردم ولی عید موهامو کوتاه کردم هیشکی هم عروسی نکرد :))
پاسخ:
خیلی کوتاه؟
واقعا حال ندارم اونهمه منتظر بشینم تا باز بلند شه و تازه برسه به شونم
از طرفی هم خیلی موهام کم جون شده
هی مرددم چیکارش کنم
نه، کمی کوتاه.
ولی منم وسوسه می‌شدم خیلی کوتاه کنم قشنگ درکت می‌کنم.
به نظرم برو کمی کوتاه و مرتبشون کن یه کم جون بگیرن :) 
پاسخ:
شاید این کارو بکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">