آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۷۱۰

| پنجشنبه, ۳۰ می ۲۰۱۹، ۰۸:۳۹ ق.ظ

زن همسایه اومده خونمون

بهم میگه ایشالا خوشبخت شی، عروس شی

به مامان میگه ایشالا یکی بیاد دستتو بگیره ببره 

یواش میگه یه چیزایی شنیدم

مامانم کم نیاورد گفت آره، اما همه رو رد میکنه

زنه بهم میگه چرا... خواستگار دو بار سه بار بیشتر نمیادا

منم با یه قیافه پوکر فیسی گفتم خب نیاد. فدا سرم

به تخم مرغم

دو سال از این محیط و شهر دور بودم راحت بودم

باز شروع شد

یعنی فقط میشینن حرف دخترای مردم رو میزنن؟

  • ۱۹/۰۵/۳۰

نظرات  (۳)

نگو که دلم خونه
پاسخ:
در اصل مهم نیست چی میگن
من که میدونم از آشناها چی میگن پشتم. غریبه که بماند!
اخه چطور میتونه مهم نباشه 
حالم به هم میخوره از این فرهنگ
یه بار یه پست مفصل میذارم وبلاگم در این موردا 
بیا بخون 
پاسخ:
میدونم که این حرفا هست
و من کاری براش نمیوتم بکنم
و فک کردن بهش فقط منو اذیت میکنه
پس دایورت میکنم
حتما!👍
  • صریح نویس
  • لابد خود اون همسایه تو فکر بوده وگذنه کسی نمیاد بی جهت از این حرفها بزنه
    پاسخ:
    نه بابا. اون اصن پسر مجرد نداره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">