آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

«عزیزانی» که رمز میخوان کامنت بدن، لطفا

| شنبه, ۲۰ جولای ۲۰۱۹، ۰۹:۵۸ ب.ظ





فلسفه خصوصی بودن بعضی از کامنتا رو متوجه نمیشم

وقتی نه آدرس داری، نه مشخصه کی هستی، خب چرا خصوصی میذاری؟

نظرم برای رمز دادن عوض شد.

تازه میفهمم حق دارن اونا که فقط به کسایی که میشناسن رمز میدن.

مثل خودم :)







کاش همتون وب داشتین

من حال ندارم ایمیل بزنم واسه جواب دادن به کامنت

جواب ندادنم رو به بزرگواری خودتون ببخشین

وگرنه همه اعضا و جوارحم برای جواب به شما به سخن درمیان :)

واقعا سخته ایمیل برام

هوام که گرمه ایش :-/


  • ۱۹/۰۷/۲۰

نظرات  (۶)

  • خانم مهندس
  • منم دقیقا موافقم :))
    پاسخ:
    فرستاده شد :)
    متشکرم که رمز دادی :*
    پاسخ:
    خواهش میکنم 3>
    وات؟!!!! کل اون جمله پسوردته؟!!! 
    اصن پست رمزی ننوشتی که!
    بابا اون پست قبلیاتم من تمیدونم چرا رمزی بود چیز رمز داری توش نبود که دخدر:))
    پاسخ:
    جوابشو برات توی خصوصی برات نوشتم ;)
    وا پس کامنت من کو
    پاسخ:
    کدوم کامنت؟
    رمز رو برات دوباره فرستادم
    عاقا من دیگه کامنت نمیذارم وقتی تایید نمیکنی:/
    پاسخ:
    عزیزم تایید کردم کامنتتو. ندیدی؟
    نه بابا چنتا کامنت گذاشتم شاید نرسیده
    پاسخ:
    احتمال داره نرسیده باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">