آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

788

| يكشنبه, ۲۱ جولای ۲۰۱۹، ۰۲:۵۲ ب.ظ

از وقتی اون سوسکه باسنمو گاز گرفت

دیگه شبا موقع خواب جرات نمیکنم دامن بپوشم  :|

  • ۱۹/۰۷/۲۱

نظرات  (۵)

مگه سوسک گاز میگیره :)))
پاسخ:
از خانواده سوسک بود. اسمش نمیدونم درست چیه
لعنتی جوری گاز گرفت که وسط خواب پاشدم واستادم :|

ببین تو میشناسیش؟
https://www.google.com/search?biw=360&bih=559&tbm=isch&sa=1&q=سوسک+چوب&oq=&aqs=#imgrc=t8tkplEZKkWpMM%3A

لعنت بهش. تو خونمون پره ازین
اره. دیشب اتفاقا رفتم بخوابم دیدم داره بهم شاخ میزنه :))
اما بی ازاره.
من از اون سوسکای حموم وحشت میکنم. با یه نوع کوچیک تر هم هستن که قهوه ای کمرنگن! 
پاسخ:
ما بهش میگیم عمو شاخ دار
ولی خیلی زیادن. الان سرچ کردم دیدم سوسک چوبه و محیط مرطوب برای زندگیش خوبه. هیچی دیگه :| همچنان زندگی کنیم با هم
وای اینا که گفتی وحشتناکن


ما هم که مکان زندگیمون خشششششک :)))
پاسخ:
هَجووووور خشک!؟
راستی دیشب سرچ کردم راجع بهش. اینااسمشون آموبیومه. اگه درست یادم باشه
بعد از خوندن کامنتت خواستم بخوابم ناگهان دیدم روی توری پنجره یه سوسک سیاه خفن قد یه گوساله کوچیک، در حال قدم زدنه. آروم و بی صدا پنجره رو به یادت بستم :| 
آقاااا :)))))

ببخشید خنده‌م گرفت، امیدوارم سر خودم نیاد :))
پاسخ:
حق داری البته. موقعیت خنده داری هم بود :-/
چقدر ترسناک
کاش اصلا این پست را ندیده بودم
پاسخ:
نترسید! اینا اصلا سوسک به حساب نمیان. سوسک چوبخوار مخصوص مبلن و فقط هم برای محیط مرطوب
ما با اینا داریم زندگی میکنیم تو خونه. از مام بیشترن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">