آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

800

| پنجشنبه, ۱۰ اکتبر ۲۰۱۹، ۰۲:۳۴ ب.ظ

صب گوشیمو روی ۷:۳۰ گذاشته بودم

بعد از خاموش کردن آلارم خوابیدم

داشتم خواب میدیدم که غلتیدم اون طرف و با خودم گفتم امروز تا هر چقدر که بشه میخوابم

بعد ساعتو نگاه کردم دیدم ۸:۱۵ و همزمان یادم افتاد که ناشتا موندم واسه آزمایش

دیگه به زور پاشدم. واقعا به خاطر گرسنگی ای که دیشبش کشیده بودم نبود میخوابیدم. اما پاشدم و با بابا رفتیم آزمایشگاه

قسمت خوبش این بود که یه قرون هم ندادم و همش با بیمه حساب شد.

تازه خانومه بهم یه رنگارنگ هم جایزه داد ^_^

دیگه اومدم خونه و با اینکه گرسنم نبود یه املت با چایی خوردم و دو اپیزود از سریالمو دیدم.

سعی کردم شبکه های مستند رو بیارم که نشد

ناهارو زودی خوردیم

بعد از ناهار یه کوچولو رادیو انگلیسی زبان گوش کردم و دو ساعتی خوابیدم تا ۵:۳۰

بعدش چایی عصرمو خوردم

نشستم به انجام یه پروژه کوفتی که هی جواب نمیده

شب هم که غذا نداشتیم طبق معمول. منم دوتا بادمجون سرخ کردم با سیب زمینی و پیاز. خوشمزه بود اما کلی روغن داشت

این تبخال لعنتی ذله م کرده. واقعا میخوام با دندونم بکنمش. یا با ناخونام... بدجور میخاره و میسوزه. خوب شو لعنتی

فعلا بوی روغن میدم

نمیتونم کاری کنم

باز توی سیکل معیوبم افتادم. امیدوارم جمع کنم خودمو زودتر

این کتابه هم دیگه دست و دلم نمیره بهش. خیلی یهو داستانش عوض شد

امروز هوا واقعا ملو و خوابی بود. که منم حق مطلب رو براش ادا کردمwink

  • ۱۹/۱۰/۱۰

نظرات  (۴)

:)

پاسخ:
از این ورا!!!!

تو میخوای تافل بدی؟؟؟ یا ایلس؟؟ کی میخوای بدی؟

پاسخ:
آیلتس. زمانش هنوز مشخص نیست. اما احتمالا تا قبل از پایان سال

زیرابیم :)

پاسخ:
بعله. در جریانم. غرق نشی زیرابی P-:

اینطوری که به ددلاینا نمیرسی!

پاسخ:
چطور؟ چرا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">