آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

816

| جمعه, ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹، ۰۲:۴۴ ق.ظ

آقا دیروز ایمیلا رو که فرستادم یه پروفایل ویو تو لینک....دی.ن داشتم ازشون. همون تایم. خیلی برام امیدوارکننده بود! برای همین تا ۳ شب نشستم یه بیست سی تا استاد پیدا کردم. امروز بهشون میل میفرستم

دیروز روز پوچی بود. بجز ایمیل و اینا هیچ کار مفیدی نکردم. در واقع گوشی جدید منو از زندگی انداخته. نه که گوشی نداشتم موشک هوا میکردم واسه اون.... خلاصه عصری رفتم باشگاه و با بچه ها کار کردیم. 

بذار کارهای مثبتمو بگم. همش منفی بین نباشم. دیروز صبونه رو با گوش کردن به اخبار انگلیسی خوردم. قبل ناهار ۲۳ دقیقه یوگا کار کردم و عصر هم به طور مفید ۴۵ دقیقه ورزش و نرمش کردم. ایمیل فرستادم به ۸ نفر و یه لیست هم آماده کردم برای حداقل ۱۰ نفر دیگر هم بفرستم. و اینکه یک نفر دیروز علاوه بر ایمیل رزومه ام رو هم باز کرد و این خوشحال کننده است خب! اینا همش مثبته دیگه. علی برکت الله!😊😊😊

 

 

***دیشب خواب دیدم ساعت ۳ صبح استاد بهم مسج داده که آشغالا لیاقت نداشتن. و خب این یعنی مقالم ریجکت شده بود‌‌ بعد من اینو ساعت ۵ صب دیده بودم و جوابشو دادم. یادمه زیاد عصبانی نشده بودم اما اون بلافاصله آن شد و جوابمو داد. ۵ صب😁😁یادم باشه صدقه کنار بذارم!!!!!!!!!!😶

  • ۱۹/۱۱/۱۵

نظرات  (۳)

روند خوبی هست، باید بیش از این حرفا میل بزنی
نامید هم نباید بشی
دیگه دد لاین ها نزدیکه
زبان هم پارامتر مهمی هست
در ضمن، اونچه من یادم میاد کامنت نوشتم، اگه شما میگی نرسیده دیگه حرف جدایی هست. دلت خواست پسورد برام بفرست.

فکر کنم فرستاده نشد

پاسخ:
بله همینطوره
راجع به پسورد هم باید ببخشید. فقط برای تعداد خیلی کمی از دوستانی که وبلاگ دارند فرستادم

خواهش میکنم، منم وبلاگ ندارم

سلام صبح بخیر گوشی چه خریدی؟

من شیاومی خریدم هنوز دستم نرسیده/

روز خوبی داشته باشید

پاسخ:
سامسونگه. خیلی جدید نیست. در واقع میراث بزرگانه که به من رسیده😁
ممنونم. همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">