آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

859

| دوشنبه, ۱۳ ژانویه ۲۰۲۰، ۰۴:۲۰ ق.ظ

خب خیلی وقته ننوشتم... دیروز با نین رفتیم پارچه فروشی و برای عروسی سین پارچه گرفتم تا پیراهن بدوزم. انشالله که قشنگ و شیک و باکلاس میشه. پارچه هه 370 تومن شد. فقط گیپورش متری 700 بود که من 25 سانت خریدم :| وای خیلی گرون بود به نظرم!

دیگه دیروز به باشگاه نرسیدم و شام با هم رفتیم پیتزا خوردیم.

روز شنبه و جمعه اصلا حال خوشی نداشتم. اینقدر عصبی و افسرده بودم که چند باری گریه کردم :(

روز پنجشنبه تازه حالم بهتر شده بود. استرسم کمتر شده بود. ناهار یهویی رفتم خونه نین. با هم ناهار خوردیم و عصری رفتیم شهرداری. نشستیم یه دکه و چایی با زولبیا خوردیم :) دو تا کتاب جدیدم خریدم برای زبانم.

خیلی خوش گذشت!

از جمعه تا چهارشنبه هم نگم براتون با اون حال داغونی که داشتم :|

شنبه رفتم یه هندزفری خریدم 37 تومن اما به دوست جدیدم گفتم 60 تومن. 

دوشنبه هم که جلسه دوم لیزرم بود. خیلی خوب شدم و راضیم ازش به شدت!

دیگه جونم براتون بگه که چی؟ هیچی زبان میخونم و اسپیکینگم به شدت بهتر شده. حدود یه نمره پیشرفت کردم. البته که جای کار داره هنوز. اونم در اثر صحبت با دوست جدیده که اینقدر روانتر شدم

  • ۲۰/۰۱/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">