آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

869

| دوشنبه, ۲۷ ژانویه ۲۰۲۰، ۰۲:۲۳ ق.ظ

از صب ساعت ده و نیم که پاشدم فقط دارم فک میکنم. 

به اینکه چیکار کنم حالا؟

الانم که نزدیک یکه هنوز به هیچ نتیجه ای نرسیدم. زیبا نیست؟

یعنی تنوع کار اینقدر زیاده که نمیدونم از کجاش شروع کنم -_-

رایتینگو برم، اسپیکو برم، ریدینگو برم، یا لیسنینگ؟

مقاله رو ادیت کنم؟ برم با سیستم عاریه ای فایل مقاله رو ادیت کنم؟

خلاصه که جونم بگه از شدت تنوع موندم از کجاش شروع کنم :|

  • ۲۰/۰۱/۲۷

نظرات  (۱)

منم دارم فکر میکنم و به نتیجه ای نمی رسم

البته از فرط بیکاری:|

پاسخ:
دقیقا نقطه مقابل منی پس :-/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">