آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

915. حالم....

| جمعه, ۱ می ۲۰۲۰، ۱۱:۱۹ ق.ظ

حال روحیم داغونه. یه کوه از نفرت و بغضم

حالم از همه کس بهم میخوره

و سریع به گریه میفتم

و جایی رو ندارم که برم

و احساس تنهایی باهامه

و احساس پوچی

و احساس بی لیاقتی

نمیتونم پول آنچنانی دربیارم

(کمی دارم درمیارم البته)

و چی؟

و حس میکنم پروداکتیو نیستم 

و همه اینا باعث میشه با کوچکترین جرقه ای به گریه بیفتم....

واقعا راهی هست من از این خونه برم؟؟؟

  • ۲۰/۰۵/۰۱

نظرات  (۱)

کلا این روزا همه از نظر روانی داغون شدن سخت نگیر. من به شخصه همش توهم مریضی دارم و انواع و اقسام بیماری ها رو هر روز علایمش رو تو خودم میبینم 

پاسخ:
برای من اینم هست
بدبختی اینه که تو خونه ام و پدر مادرمو نمیتونم تحمل کنم و هیچ جای دیگه ای هم نمیتونم برم
حتی دنبال کار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">