آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

920

| چهارشنبه, ۶ می ۲۰۲۰، ۰۲:۳۷ ب.ظ

دیروز و امروز کلی کار کردم

دیروز کوکوی عدس پختم

ناهار میرزا پختم.

ظرفای افطارم که کلا من میشورم.

امروزم ادامه کوکو رو سرخ  کردم. دو تا دونه کوچولو اسکمو آلوچه درشت کردم. برای سحری بابا کباب تابه ای درست کردم. ظرفارم که خودم شستم

ولا هیچ غلطی نمیکنم... نه درس. نه مقاله نه کارای مفید. فقط زندگیم شده روتین. نمیدونم کی میخوام به خودم بیام

دیروز کلی قارچ هم خریدم تا پنه بپزم... بگو پنه پختنت چی بود الاغ... 

تازه شکلات تخته هم خریدم کوکی درست کنم :|||||||

 

امروز نوبت تمرین خواب راحته

اینقدر خوابم میاد که شروع راحت ترین خواب برام بستن اپ یو.گ.است

  • ۲۰/۰۵/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">