آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

932

| جمعه, ۵ ژوئن ۲۰۲۰، ۰۲:۰۴ ق.ظ

خب خب خب...

روز سه شنبه دلم طاقت نیاورد و بلخره رفتم خرید

سایه چشمی که میخواستم رو خریدم ولی اصلا بلد نیستم ازش استفاده کنم

مضاف اینکه همونجا تو مغازه جعبه بعد از حساب کردن از دستم افتاد و روشن ترین رنگش کلا پودر شد :|

دور پشم هم سفارش دادم و فردا به دستم میرسه

با اینکه دوست نداشتم اما از دیجی سفارش دادم چون آنلاین شاپ دیگه ای اونی که میخواستم رو نداشت

برای مامان ضد افتاب خریدم

دیروز رفتم لوسیون خریدم واسه خودم (6300 تومن :دی)

دیگه همین!

الانم میخوام مقالمو ادامه بدم بلکم به جایی برسه!

 

*** دیروز در یک اقدام ناگهانی زدم اینستامو پاک کردم از رو گوشی.

واقعا یه لحظه احساس کردم من در خدمت اونم به جای اینکه بر عکس باشه :|

فعلا که جز یکی دو بار بهش احساس نیاز نکردم

دیروز بعد ظهر دست انداحتم کتاب ک..وری رو برداشتم و ناگهان حدود 100 صفحه رو خوندم. 

فکر میکردم این قابلیتم خراب شده ولی شکر خدا هنوز سر جاشه. الانم صفحه 181 شم ^_^

دیشبم مسواک نزدم خوابیدم

  • ۲۰/۰۶/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">