آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

982

| چهارشنبه, ۲ سپتامبر ۲۰۲۰، ۰۱:۲۳ ب.ظ

راجع به روانیهایی که این روزها به اشتباه مسیرشون به زندگی من خورد چیزی نمینویسم. چون به زودی پاشون رو از زندگیم قطع کردم و اعصاب و روان خودم رو راحت.

امروز کلا تایم آزمون رو فیکس کردم و تمام. خیالم راحت شد و الان با انگیزه و پشتکار بیشتری درس میخونم. درسته که هرچی میخونم حس میکنم کمه. ولی تمام توانمو به کار میبندم

دیروز رفتم مطب یه آقای دکتر تا کمی بهش کامپیوتر یاد بدم. در واقع در حد کلیک کردن و باز کردن و بستن سایت... البته 1.5 ساعت پیشش بودم و تلاش کردم مشکلش رو حل کنم که انگاری زیرساختی بود و حل نشد. 100 تومن هم ازش گرفتم. امیدوارم که راضی باشه. به نظر خودم که زیاد بود. ولی اون داد...

این روزها هر روز یه درس از کتاب رایتینگم میخونم. بلخره کتاب مورد علاقمو پیدا کردم. فعلا تئوری میخونم. اما امیدوارم که توی عملم هم تاثیر بذاره.

تا امروز 5 تا از درساشو خوندم. کلا حدودا 20 درسه. یعنی به امید خدا دو هفته دیگه تمومه ^_^

میخوام هر شب یه رایتینگ خوش ساختار هم بخونم. حالا امشب که هنوز نخوندم ولی حتما قبل خواب خواهم خواند. دیگه برم کم کم بخوابم که صبحم زود پاشم...

 

  • ۲۰/۰۹/۰۲

نظرات  (۱)

منم آزمون دارم. شما کی؟

پاسخ:
هفته اول آبان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">